$$$
{{ $t($store.state.user.experience_value_in_dollars) }}
Senior
{{ $t($store.state.user.experience_search_name) }}
0
jobs
Digital kommunikations- og marketingprofil med speciale i sociale medier
Dennis Kirkebæk
,
Odder, Denmark
Experience
Skills
I'm offering
Jeg er en iderig, målrettet og effektiv kommunikations- og marketingmedarbejder med særligt fokus på det digitale. Jeg har stor erfaring med SoMe fra mit tidligere arbejde på Roskilde Festival, hvor jeg var ansvarlig for at styrke og udvikle festivalens digitale tilstedeværelse. Det motiverer mig at skabe digital kommunikation, som kan engagere brugerne og at være i konstant udvikling. Jeg har stor erfaring inden for digital kommunikation, viden og erfaring fra at have drevet og udviklet en af Nordeuropas største kulturinstitutioners sociale medier samt evner til at sætte mig ind i og løse vidt forskellige kommunikationsopgaver. Senest har jeg været tilknyttet Horsens & Friends som freelancer. Her har jeg løst alle typer opgaver inden for både kommunikation og marketing
Markets
Germany
(Remote
only)
Lithuania
(Remote
only)
Denmark
Norway
(Remote
only)
Sweden
(Remote
only)
Finland
(Remote
only)
Links for more
Once you have created a company account and a job, you can access the profiles links.
Industries
Language
Danish
Fluently
English
Fluently
Available
My experience
2018 - 2020
job
Head of Marketing
Horsens & Friends.
• Social media – 360 grader med ansvar for strategi, content-produktion, community management og al annoncering.
• Tekst – udarbejdelse af pressemeddelelser, tekst til website, nyhedsbrev og SoMe.
• Video/grafik – produktion af simple videoer samt diverse grafiske formater til både digital og print-markedsføring.
• Web/nyhedsbreve – projektledelse af udvikling af nyt website samt produktion af indhold mm. Planlægning og gennemførsler af mailkampagner.
• Overordnet ansvarlig for mindre kommunikationsenhed på festivalen Wall of Sound herunder udførende på annoncering på SoMe.
• Marketingansvarlig på konference om Verdensmål inkl. opsætning af nyt website.
• Tekst – udarbejdelse af pressemeddelelser, tekst til website, nyhedsbrev og SoMe.
• Video/grafik – produktion af simple videoer samt diverse grafiske formater til både digital og print-markedsføring.
• Web/nyhedsbreve – projektledelse af udvikling af nyt website samt produktion af indhold mm. Planlægning og gennemførsler af mailkampagner.
• Overordnet ansvarlig for mindre kommunikationsenhed på festivalen Wall of Sound herunder udførende på annoncering på SoMe.
• Marketingansvarlig på konference om Verdensmål inkl. opsætning af nyt website.
Social Media, Social Media Marketing, Digital Marketing, Digital and social campaigns, Newsletters, Websites, Website copy, Advertising on social media, Digital advertising, Marketing, Online marketing, Content marketing, Digital communication, Strategy, Communication strategy, Social media ads
2013 - 2018
job
Marketeer
Roskilde Festival.
• Social Media – strategiudvikling, contentproduktion, community management, ledelse af frivillige grupper, som arbejder med SoMe og rådgivning af kollegaer fra andre dele af organisationen samt eksterne partnere i arbejdet med sociale medier.
• Kampagner – udvikling og planlægning af marketingkampagner. Udvikling af kampagner med non-profit/donationsfokus til fx Danmarks Indsamling. Samarbejder med en lang række NGOer samt kampagner med kommercielle samarbejdspartnere.
• Madformidling ¬– ansvarlig for formidling af madinitiativer på Roskilde Festival i festivalens egne medier (website, SoMe, nyhedsbrev og app)
• Appudvikling/projektledelse – projektledelse og strategisk ansvar for udvikling af festivalens app med ca. 100.000 brugere. Særligt fokus på at skabe den bedst mulige guide til brug under festivalen og gøre app’en relevant for brugerne resten af året med fx integration af samtlige af festivalens madboder og barer (Link: roskil.de/app).
• Contentproduktion – projektledelse og ideudvikling af videocontent. Ansvarlig for både strategi, produktion og lancering. Ledelsesansvar for festivalens frivillige videoteams og fotografer samt SoMe team. Planlægning af al produktion af content under festivalen – både med stort frivilligt team og eksterne leverandører.
• Kampagner – udvikling og planlægning af marketingkampagner. Udvikling af kampagner med non-profit/donationsfokus til fx Danmarks Indsamling. Samarbejder med en lang række NGOer samt kampagner med kommercielle samarbejdspartnere.
• Madformidling ¬– ansvarlig for formidling af madinitiativer på Roskilde Festival i festivalens egne medier (website, SoMe, nyhedsbrev og app)
• Appudvikling/projektledelse – projektledelse og strategisk ansvar for udvikling af festivalens app med ca. 100.000 brugere. Særligt fokus på at skabe den bedst mulige guide til brug under festivalen og gøre app’en relevant for brugerne resten af året med fx integration af samtlige af festivalens madboder og barer (Link: roskil.de/app).
• Contentproduktion – projektledelse og ideudvikling af videocontent. Ansvarlig for både strategi, produktion og lancering. Ledelsesansvar for festivalens frivillige videoteams og fotografer samt SoMe team. Planlægning af al produktion af content under festivalen – både med stort frivilligt team og eksterne leverandører.
Social Media, Digital Marketing, Digital communication, Digital and social campaigns, Campaign development, SoMe strategi, Some content, SoMe Campaigns, SoMe Manager, Authoring, English text and language editing, Project Management, Project coordination
My education
2011
-
2013
Roskilde Universitet
Kandidat, Kommunikation og Virksomhedsstudier
Kandidat, Kommunikation og Virksomhedsstudier
Fag: Oplevelsesøkonomi, Projektledelse, Strategi og organisation, Strategisk kommunikation & PR
Dennis' reviews
Dennis has not received any reviews on Worksome.
Contact Dennis Kirkebæk
Worksome removes the expensive intermediaries and gives you direct contact with relevant talent.
Create a login and get the opportunity to write to Dennis directly in Worksome.
38000+ qualified freelancers
are ready to help you
Tell us what you need help with
and get specific bids from skilled talent in Denmark