Profile Picture
1 job

Ekstern kontor- og projektassistent v/KontorFlid ApS & Nordic VPA

Sandra Pedersen, Sande i Vestfold, Norge


Erfaring

1 - 4 år

Andre titler

Kontorassistent Personlig assistent Markedsassistent bogholder Regnskabsassistent

Kompetencer

Projektassistent Regnskabsassistent Byggeri Budget og regnskab Kontor + 18 flere

Jeg tilbyder

Eksterne kontor- og projektassistent for forskellige kunder, hvor jeg løser alt fra daglige opgaver som tjek af mail og daglig bogføring til at være involveret i større projekter indenfor byggeri eller økonomi.

Typiske daglige opgaver
- Tjek af mail og kalender, eBoks mv.
- Arkivering af dokumenter relaterede til projekter
- Daglig/løbende betaling og bogføring af bilag
- Kontakt med leverandører
- Løbende afstemning af bank- og momskonto
- Lønbehandling

Eksempler på projekter eller midlertidige opgaver:
- Indsamling af drift- og vedligeholdsmateriale i forbindelse med byggeprojekt.
- Sørge for kontakt med kommunen ang. byggesag; ansøgningshjælp, tilladelse til stillads mv.
- Oprydning og opgørelse af tidligere regnskabsperiode.
- Assisteret ejer mht. fremtidig budgettering og betalingsplan.
- Klargøring til revisor; afstemning og dokumentindsamling.

Markeder

Danmark
Norge

Links for mere

Når du har oprettet en firmakonto og et job, får du adgang til profilers links.

Brancher

Byggeri & Bolig Butikker & Handel (B2C) Rejser & Turisme

Sprog

English
God
Danish
Flydende
Swedish
God
Norwegian
God

Tilgængelig

Typisk disponibel med det samme

Min joberfaring

2018 - ?   freelance
Ekstern kontor- og projektassisent KontorFlid ApS.
Tilbyder min assistance både til faste opgaver, periodiske eller enkelte projekter. Administrativt arbejde og bogføring fylder lige meget i hverdagen, men jeg har også kontakt med kunders kunder og leverandører, som er involveret i sager + kommuner. Lettere markedsføringsopgaver og strategiplanlægning er også iblandt.

2017 - ?   freelance
Ekstern Kontor- og projektassistent Nordic VPA v/Sandra Pedersen.
Min freelance virksomhed i Norge.

Typiske daglige opgaver
- Tjek af mail og kalender, eBoks mv.
- Arkivering af dokumenter relaterede til projekter
- Daglig/løbende betaling og bogføring af bilag
- Kontakt med leverandører
- Løbende afstemning af bank- og momskonto
- Lønbehandling

Eksempler på projekter eller midlertidige opgaver:
- Indsamling af drift- og vedligeholdsmateriale i forbindelse med byggeprojekt.
- Sørge for kontakt med kommunen ang. byggesag; ansøgningshjælp, tilladelse til stillads mv.
- Oprydning og opgørelse af tidligere regnskabsperiode.
- Assisteret ejer mht. fremtidig budgettering og betalingsplan.
- Klargøring til revisor; afstemning og dokumentindsamling.
Kontor, Administration, Bogføring, Afstemning til revisor, Lønbehandling, Dataindsamling, Kontaktsktskabelse og mødeetablering, Leverandørkontakt, Byggetilladelser, Budget og regnskab, Budget123, Kommunikation, Optimering og udvikling af processer

2015 - 2017   job
Account Manager Zentuvo.
Koordinering af freelance rassorcer i DK ( assisteret i Skandinavien + UK), assisteret i produktionen af billedematerialer og QA. Udøvet kundeservice og back-office for salg/ledere, samt bidraget til relationsopbygning med kunder. Aktiv over telefon og email, samt blandet administation og opgaver tilhørende økonomi-afdelingen. Dertil været aktiv i interne forretningsudviklinger og processoptimering på strategisk og praktisk niveau.
Intern salgs- og logistikkoordinator, Kundeservice, Online Marketing, Ressource styring, Fakturering, Projektøkonomi, Optimering og udvikling af processer

2014 - 2014   project
Markedsassistent (traineer)
UCN Mylius Erichsens Vej
Assistent for markedschefen i Norge med ansvar for personligt salg, promovering af produkter, medansvarlig på messedeltagelse og salg på Jule Expo 2014 (Oslo), forhandlerkontakt - og arbejde, indsamling af data på det norske marked, udvikling af markeds- og salgsaktiviteter på det norske marked, samt arbejde med branding.
Forbrugeranalyser, Fødevareproduktion, Eksport salg, International markedsføring, Udstillings- og messedesign, Kommunikation, Salg, Markedsanalyse


Min uddannelse

2011 - 2015
UCN Mylius Erichsens Vej
International Salg og markedsføring, Entreprenørskab & Markedskommunikation
Professionsbachelor med integreret 6 måneders praktik, med valgfag indenfor markedskommunikation og entreprenørskab. Dertil taget praktik og bachelorprojekt i Norge. En god "all-around" uddannelse, som giver god forretnings- og virksomhedsforståelse, og evne til at se virksomheden som helhed og delelementer der skaber værdi.

2012
Event Business Academy, Oxford
Summercours, Eventmanagement
Sommerskole i Oxford under OL i London, med udgangspunkt i at tilegne sig færdigheder indenfor eventkoordinering, samt projektledelseselementer.

2011
Aalborg Handelsskole
HGS - Handelsfag for studenter, Erhvervsøkonomi, Erhvervsjura, Regnskab, Ledelse
HG forløb for studenter med anden end handels baggrund.


Mit CV

  Download CV



Sandras reviews

Personlig assistent, Fast tilknyttet/deltid fra januar
3 uger siden
3 måneder siden
6 måneder siden
7 måneder siden



Kontakt Sandra Pedersen

Worksome fjerner de dyre mellemled, og giver jer direkte kontakt med relevante talenter.

Opret et login og få mulighed for at skrive til Sandra direkte i Worksome

Fortsæt



15400+ kvalificerede freelancere
er klar til at hjælpe dig

Skriv hvad I skal have hjælp til
og få konkrete bud fra dygtige freelancere i Danmark