Profile Picture
1 job

Ekstern kontor- og projektassistent v/KontorFlid ApS & Nordic VPA

Sandra Pedersen , Sande i Vestfold, Norge


Erfaring

1 - 4 år

Andre titler

Kontorassistent, Personlig assistent, Markedsassistent, bogholder, Regnskabsassistent

Kompetencer

Projektassistent, Regnskabsassistent, Byggeri, Budget og regnskab, Kontor, Administration generelt, Administrativ assistent, Forretningsprocesser, Bogholderi, Bogholder, Bogføring, Byggetilladelser, Administration, Sekretær, Office 365, Projektkoordinering, Afstemning til revisor, økonomi, Dinero, Eventkoordinering, Marketing, Markedsføring, Kundeservice

Jeg tilbyder

Eksterne kontor- og projektassistent for forskellige kunder, hvor jeg løser alt fra daglige opgaver som tjek af mail og daglig bogføring til at være involveret i større projekter indenfor byggeri eller økonomi.

Typiske daglige opgaver
- Tjek af mail og kalender, eBoks mv.
- Arkivering af dokumenter relaterede til projekter
- Daglig/løbende betaling og bogføring af bilag
- Kontakt med leverandører
- Løbende afstemning af bank- og momskonto
- Lønbehandling

Eksempler på projekter eller midlertidige opgaver:
- Indsamling af drift- og vedligeholdsmateriale i forbindelse med byggeprojekt.
- Sørge for kontakt med kommunen ang. byggesag; ansøgningshjælp, tilladelse til stillads mv.
- Oprydning og opgørelse af tidligere regnskabsperiode.
- Assisteret ejer mht. fremtidig budgettering og betalingsplan.
- Klargøring til revisor; afstemning og dokumentindsamling.

Markeder

Danmark
Norge

Links for mere

Når du har oprettet en firmakonto og et job, får du adgang til profilers links.

Brancher

Byggeri & Bolig, Butikker & Handel (B2C), Rejser & Turisme

Sprog

English
God
Danish
Flydende
Swedish
God
Norwegian
God

Klar til

  Mindre opgave
  Større projekt
  Fast tilknyttet/deltid

Tilgængelig

Typisk disponibel med det samme

Min joberfaring

2018 - ?   freelance
Ekstern kontor- og projektassisent KontorFlid ApS.
Tilbyder min assistance både til faste opgaver, periodiske eller enkelte projekter. Administrativt arbejde og bogføring fylder lige meget i hverdagen, men jeg har også kontakt med kunders kunder og leverandører, som er involveret i sager + kommuner. Lettere markedsføringsopgaver og strategiplanlægning er også iblandt.

2017 - ?   freelance
Ekstern Kontor- og projektassistent Nordic VPA v/Sandra Pedersen.
Min freelance virksomhed i Norge.

Typiske daglige opgaver
- Tjek af mail og kalender, eBoks mv.
- Arkivering af dokumenter relaterede til projekter
- Daglig/løbende betaling og bogføring af bilag
- Kontakt med leverandører
- Løbende afstemning af bank- og momskonto
- Lønbehandling

Eksempler på projekter eller midlertidige opgaver:
- Indsamling af drift- og vedligeholdsmateriale i forbindelse med byggeprojekt.
- Sørge for kontakt med kommunen ang. byggesag; ansøgningshjælp, tilladelse til stillads mv.
- Oprydning og opgørelse af tidligere regnskabsperiode.
- Assisteret ejer mht. fremtidig budgettering og betalingsplan.
- Klargøring til revisor; afstemning og dokumentindsamling.
Kontor, Administration, Bogføring, Afstemning til revisor, Lønbehandling, Dataindsamling, Kontaktsktskabelse og mødeetablering, Leverandørkontakt, Byggetilladelser, Budget og regnskab, Budget123, Kommunikation, Optimering og udvikling af processer

2015 - 2017   job
Account Manager Zentuvo.
Koordinering af freelance rassorcer i DK ( assisteret i Skandinavien + UK), assisteret i produktionen af billedematerialer og QA. Udøvet kundeservice og back-office for salg/ledere, samt bidraget til relationsopbygning med kunder. Aktiv over telefon og email, samt blandet administation og opgaver tilhørende økonomi-afdelingen. Dertil været aktiv i interne forretningsudviklinger og processoptimering på strategisk og praktisk niveau.
Kundeservice, Intern salgs- og logistikkoordinator, Online Marketing, Ressource styring, Fakturering, Projektøkonomi, Optimering og udvikling af processer

2014   project
Markedsassistent (traineer)
UCN Mylius Erichsens Vej
Assistent for markedschefen i Norge med ansvar for personligt salg, promovering af produkter, medansvarlig på messedeltagelse og salg på Jule Expo 2014 (Oslo), forhandlerkontakt - og arbejde, indsamling af data på det norske marked, udvikling af markeds- og salgsaktiviteter på det norske marked, samt arbejde med branding.
Markedsanalyse, Salg, Kommunikation, Udstillings- og messedesign, International markedsføring, Eksport salg, Fødevareproduktion, Forbrugeranalyser


Min uddannelse

2012
Event Business Academy, Oxford
Summercours, Eventmanagement
Sommerskole i Oxford under OL i London, med udgangspunkt i at tilegne sig færdigheder indenfor eventkoordinering, samt projektledelseselementer.

2011 - 2015
UCN Mylius Erichsens Vej
International Salg og markedsføring, Entreprenørskab & Markedskommunikation
Professionsbachelor med integreret 6 måneders praktik, med valgfag indenfor markedskommunikation og entreprenørskab. Dertil taget praktik og bachelorprojekt i Norge. En god "all-around" uddannelse, som giver god forretnings- og virksomhedsforståelse, og evne til at se virksomheden som helhed og delelementer der skaber værdi.

2011
Aalborg Handelsskole
HGS - Handelsfag for studenter, Erhvervsøkonomi, Erhvervsjura, Regnskab, Ledelse
HG forløb for studenter med anden end handels baggrund.


Mit CV

  Download CV






Kontakt Sandra Pedersen

Worksome fjerner de dyre mellemled, og giver jer direkte kontakt med relevante talenter.

Opret et login og få mulighed for at skrive til Sandra direkte i Worksome

Fortsæt



10300+ kvalificerede freelancere
er klar til at hjælpe dig

Skriv hvad I skal have hjælp til
og få konkrete bud fra dygtige freelancere i Danmark