$$$
{{ $t($store.state.user.experience_value_in_dollars) }}
Senior
{{ $t($store.state.user.experience_search_name) }}
1
jobs
Iværksætterens bogholder v/KontorFlid ApS
Sandra Pedersen Nitzsch
,
Strandby, Denmark
Experience
Other titles
Skills
I'm offering
Assistance i form af PA/EA og bogholder for selvstændige og iværksættere.
Jeg har en sans for at visualisere ideer og forretninger generelt – gerne med armbevægelser og farverige tegninger. Jeg bruger en energisk, optimistisk og farverig tilgang til de projekter jeg går igang med, men styrer også opgaver med hård hånd og systematik når det kræves. Jeg elsker at bidrage til at andre vokser og gør sit bedste for at motivere andre ved først at lytte, forstå og visualisere situation, strategier og mål – for derved at komme med input og inspiration til løsninger.
Jeg har også sans for økonomi og tal, derfor er det også mig som definerer regnskabs- og forretningsbehov hos kunderne, men jeg bogfører ligeledes og udfører ad hoc kontoropgaver for vores kunder.
Dertil er jeg i 2022 begyndt at vejlede og undervise i regnskab for iværksættere og selvstændige, der har behov for en bedre forståelse for deres tal i et let forståeligt sprog og billede.
Tidligere i Norge har jeg arbejdet som kundeservicemedarbejder, koordinator og med kvindelige-iværksættere, hvor jeg har hjulpet kvinder i gang med at blive selvstændige og komme godt igang med administrationen af en virksomhed.
Jeg har en sans for at visualisere ideer og forretninger generelt – gerne med armbevægelser og farverige tegninger. Jeg bruger en energisk, optimistisk og farverig tilgang til de projekter jeg går igang med, men styrer også opgaver med hård hånd og systematik når det kræves. Jeg elsker at bidrage til at andre vokser og gør sit bedste for at motivere andre ved først at lytte, forstå og visualisere situation, strategier og mål – for derved at komme med input og inspiration til løsninger.
Jeg har også sans for økonomi og tal, derfor er det også mig som definerer regnskabs- og forretningsbehov hos kunderne, men jeg bogfører ligeledes og udfører ad hoc kontoropgaver for vores kunder.
Dertil er jeg i 2022 begyndt at vejlede og undervise i regnskab for iværksættere og selvstændige, der har behov for en bedre forståelse for deres tal i et let forståeligt sprog og billede.
Tidligere i Norge har jeg arbejdet som kundeservicemedarbejder, koordinator og med kvindelige-iværksættere, hvor jeg har hjulpet kvinder i gang med at blive selvstændige og komme godt igang med administrationen af en virksomhed.
Markets
Denmark
Norway
Links for more
Once you have created a company account and a job, you can access the profiles links.
Language
Danish
Fluently
English
Good
Norwegian
Fluently
Swedish
Good
Available
My experience
2018 - ?
freelance
Ekstern kontor- og projektassisent
KontorFlid ApS.
Tilbyder min assistance både til faste opgaver, periodiske eller enkelte projekter. Administrativt arbejde og bogføring fylder lige meget i hverdagen, men jeg har også kontakt med kunders kunder og leverandører, som er involveret i sager + kommuner. Lettere markedsføringsopgaver og strategiplanlægning er også iblandt.
2017 - 2020
freelance
Ekstern Kontor- og projektassistent
Nordic VPA v/Sandra Pedersen.
Min freelance virksomhed i Norge.
Typiske daglige opgaver
- Tjek af mail og kalender, eBoks mv.
- Arkivering af dokumenter relaterede til projekter
- Daglig/løbende betaling og bogføring af bilag
- Kontakt med leverandører
- Løbende afstemning af bank- og momskonto
- Lønbehandling
Eksempler på projekter eller midlertidige opgaver:
- Indsamling af drift- og vedligeholdsmateriale i forbindelse med byggeprojekt.
- Sørge for kontakt med kommunen ang. byggesag; ansøgningshjælp, tilladelse til stillads mv.
- Oprydning og opgørelse af tidligere regnskabsperiode.
- Assisteret ejer mht. fremtidig budgettering og betalingsplan.
- Klargøring til revisor; afstemning og dokumentindsamling.
Ophørte min virksomhed august 2020 da jeg flyttede tilbage til Danmark.
Typiske daglige opgaver
- Tjek af mail og kalender, eBoks mv.
- Arkivering af dokumenter relaterede til projekter
- Daglig/løbende betaling og bogføring af bilag
- Kontakt med leverandører
- Løbende afstemning af bank- og momskonto
- Lønbehandling
Eksempler på projekter eller midlertidige opgaver:
- Indsamling af drift- og vedligeholdsmateriale i forbindelse med byggeprojekt.
- Sørge for kontakt med kommunen ang. byggesag; ansøgningshjælp, tilladelse til stillads mv.
- Oprydning og opgørelse af tidligere regnskabsperiode.
- Assisteret ejer mht. fremtidig budgettering og betalingsplan.
- Klargøring til revisor; afstemning og dokumentindsamling.
Ophørte min virksomhed august 2020 da jeg flyttede tilbage til Danmark.
Office, Administration, Accounting, Voting to the auditor, Payroll Management, Data collection, Contact creation and meeting establishment, Supplier Contact, Building permits, Budget and accounting, Budget123, Communication, Optimization and development of processes
2015 - 2017
job
Account Manager
Zentuvo.
Koordinering af freelance rassorcer i DK ( assisteret i Skandinavien + UK), assisteret i produktionen af billedematerialer og QA. Udøvet kundeservice og back-office for salg/ledere, samt bidraget til relationsopbygning med kunder. Aktiv over telefon og email, samt blandet administation og opgaver tilhørende økonomi-afdelingen. Dertil været aktiv i interne forretningsudviklinger og processoptimering på strategisk og praktisk niveau.
Customer service, Internal sales and logistics coordinator, Online Marketing, Resource management, Billing, Project economics, Optimization and development of processes
2014 - 2014
project
Markedsassistent (traineer)
Assistent for markedschefen i Norge med ansvar for personligt salg, promovering af produkter, medansvarlig på messedeltagelse og salg på Jule Expo 2014 (Oslo), forhandlerkontakt - og arbejde, indsamling af data på det norske marked, udvikling af markeds- og salgsaktiviteter på det norske marked, samt arbejde med branding.
UCN Mylius Erichsens Vej
Market analysis, Sale, Communication, Exhibition and exhibition design, International marketing, Export sales, Food Production, Consumer analyzes
My education
2012
Event Business Academy, Oxford
Summercours, Eventmanagement
Summercours, Eventmanagement
2011
-
2015
UCN Mylius Erichsens Vej
International Salg og markedsføring, Entreprenørskab & Markedskommunikation
International Salg og markedsføring, Entreprenørskab & Markedskommunikation
2011
Aalborg Handelsskole
HGS - Handelsfag for studenter, Erhvervsøkonomi, Erhvervsjura, Regnskab, Ledelse
HGS - Handelsfag for studenter, Erhvervsøkonomi, Erhvervsjura, Regnskab, Ledelse
Sandra's reviews
Contact Sandra Pedersen Nitzsch
Worksome removes the expensive intermediaries and gives you direct contact with relevant talent.
Create a login and get the opportunity to write to Sandra directly in Worksome.
38000+ qualified freelancers
are ready to help you
Tell us what you need help with
and get specific bids from skilled talent in Denmark